Perustan tän blogin vain siksi, että saisin purkaa tunteitani tänne. Elämä on mennyt vähän ohi joinakin aikoina ja toisina taas se rullaa niin kovaa, etten saa edes itse siitä kiinni. Eli tämä blogi toimii Purkurin Päiväkirjana oikeastaan :) Mun tarkoitus ei ole edes kirjoittaa kovin ihanaa, siistiä ja leppoista tekstiä, josta jokainen ihminen vois ilostua. Täältä löytyy niin pahoja kuin hyviäkin asioita, eikä rujosta kielenkäytöstä tarvitse hermostua . . . Se ei todellakaan kuvastais mun persoonaa, jos yrittäisin vääntää tähän äidinkielentunnilla opeteltuja lausemuotoja oikein, tai jos jättäisin kaiken vähänkin tunteikkaamman tekstin pois!

   Juhannus oli ja meni - onneksi! Ala-ikäisyyteni takia jouduin pieneen pulaan alkoholin kanssa, sekä poliisien kanssa. Kysyin mutsilta voisinko mennä kaverille yöksi ja vastaukseksi tuli se tiukka & tunnettu EI. No, tempperamenttisenä tyttönä mä en halunnut jäädä kivasta telttailuillasta ( valehtelin siis äidilleni ) , joten marssin pihalle suuri Longchampin laukku kädessä ja menin sinne telttaan. Ja voihan helvetti - sattui tapahtumaan kaikenlaista illan myötä. Tuli juotua cättiä ja kaljaa, eikä se saanut mua yhtään selvemmäksi.

  Kaikki alkoi kun mä aloin kiehnätä varatussa miehessä, jonka tyttöystävä oli sattumoisin mökillä. Rannalla mä jo istuin sen sylissä ja flirttailin kaikenlaista, eikä se pistänyt pahakseen! Ja lopulta kun jäätiin kaksin telttaan . . . Kiusasin sitä kutittelemalla sitä kalsareitten päältä. Nopeasti se kosti sen mulle takaisin ja lopulta mä olin siinä tilanteessa, että sen käsi makas mun alushousuissa. Tyydyttävää ja kiihottavaa, mutta siinä oli se ilkeä varjopuoli -> mun hyvä ystäväni ja sen "pettäminen"

  Kerroin tästä asiasta kahdelle parhaalle ystävälleni, sekä yhdelle joka on hyvä ystäväni muttei pysty pitämään salaisuuksia. Nyt tämä tyttöystävä on tulossa huomenna mökiltä tänne ja hän jää kahden tämän ystäväni kanssa, joka ei pysty pitämään salaisuuksia. Kyllä vituttaa, koska voin jo ennustaa kuinka tyttö höpöttää suunsa puhtaaksi ja sitten saan päälleni sekä poikaystävän, että ystäväni huudot!

  Kyllä on saatanan sekavaa, miksi menin edes juomaan tai koskemaankaan kyseiseen mieheen... ärsyttää niin helvetisti, koska en todellakaan halua että ystäväni saa tietää. Sehän oli vain pieni kännisekoilu vai oliko? minulla on aiemminkin ollut tunteita tuota kyseistä jätkää kohtaan, mutten koskaan ole sanonut sitä ääneen, tai olen, mutten kovin fiiliksellä.

   rukoilkaamme ystävät, en halua että petetty ystäväni saa tietää!